Nedjelja, Kolovoz 19, 2018
header tz

Ljetno kino u kolovozu prikazuje osam “festivalaca”

Wonderstruck Julianne Moore Oakes Fegley

WonderStruck (Muzej čudesa)

Zbog kolektivnoga godišnjeg odmora u Centru za kulturu, koji je tijekom cijele godine mjesto održavanja ne samo filmskih, već i scenskih, izložbenih i drugih programa, Đakovčani će do 3. kolovoza “pregurati” bez aktualnih ljetnih naslova na velikome platnu. Da poklonici sedme umjetnosti u sezoni odmora i školskoga ferija ipak ne ostanu uskraćeni, Centar za kulturu Đakovo u suradnji s Gradom ponovno tijekom kolovoza priprema Ljetno kino u amfiteatru Strossmayerovog perivoja s već u ovom trenutku poznatih osam “festivalaca” koji će ondje biti prikazani.

– Ljetnim kinom željeli smo oživjeti Veliki park u razdoblju poslije Đakovačkih vezova i bolje iskoristiti prostor prirodne pozornice i njenog okruženja. Projekcije će se prikazivati četiri vikenda, odnosno četvrtkom i petkom. Nakon dobrog prošlogodišnjeg iskustva i projekta koji je bio uspješan i koji su građani prepoznali kao zanimljiv i kvalitetan, odlučiti smo ove godine sve ponoviti, kaže zamjenik gradonačelnika Robert Francem.

Kino pod zvijezdama 9. kolovoza otvara “Odisej”

Muzej čudesa, Dječak u oblacima, Božja volja, Wonder Wheel, Jacques Cousteau – Odisej, Moja ljubavna priča, Glazba tišine i Scream for Sarajevo; sve su filmovi ovjenčani nagradama s filmskih festivala, a Đakovčani će ih moći gledati besplatno i pod otvorenim nebom. Prvom projekcijom 9. kolovoza Ljetno kino otvara “Jacques Cousteau – Odisej”, biografska avantura o poznatom francuskom istraživaču podmorja, vizionaru i inovatoru, dok će večer kasnije (10. kolovoza) biti prikazan film “Božja volja”, zabavna drama o strahu švicarskog društva od promjene i borbi žena za jednakost s muškarcima i pravo glasa, doznajemo od zamjenika Francema koji, unatoč godišnjem odmoru, naglašava trud djelatnika Centra za kulturu oko pripreme Ljetnog kina i izbora naslova.

Filmske projekcije u Strossmayerovom perivoju lani je pratila dobra posjećenost, ležerna atmosfera i ponuda pića i hrane na okolnim štandovima, a tako će zacijelo biti i ovog ljeta.

Autor: Danijel Geošić

Izvor: Moje Đakovo

„Jacques Cousteau - Odisej“ - 09.08.2018. (četvrtak) u 21:00 sat

jacques cousteau odisej1 posterlarge

Film „Odisej“, spektakularna je filmska priča o francuskom istraživaču podmorja, vizionaru i inovatoru Jacquesu Cousteau, pod redateljskom palicom Jérômea Sallea iz 2016. godine. Film koji je hrvatske otoke Hvar, Vis i Biševo – na kojima su snimljene neke od najatraktivnijih scena, stavio u središte svjetske filmske produkcije; spaja Cousteauov životni pothvat i razvoj jedne turbulentne obiteljske priče. „Odisej“ donosi presjek događaja gotovo 30 godina iz Cousteauovog života, a dramsku okosnicu osim čuda podvodnog svijeta čini odnos sa suprugom Simone (Audrey Tautou) te dvojicom sinova, od kojih tragično stradalog Pihillipea glumi Pierre Niney.

Režija: Jérôme Salle

Scenarij: Jean-Michel Cousteau (knjiga), Albert Falco

Uloge: Lambert Wilson, Pierre Niney, Audrey Tautou

Zemlja: Francuska

Žanr: avantura, biografski

FESTIVALI I NAGRADE:

-  Dodjela nagrada César 2017. - nagrada za najbolji zvuk

-  Dodjela nagrada Globes de Cristal 2017. - nominacija za najbolju glavnu glumicu (Audrey Tautou) i najboljeg glavnog glumca (Lambert Wilson)

„Božja volja“ - 10.08.2018. (petak) u 21:00 sat

the divine order

Zabavna drama o strahu od promjene i borbi za jednakost. Politički vođe u Švicarskoj još su se 1970. godine pozivali na 'božanski poredak' kao razlog tome zašto žene ne mogu imati pravo glasa. Ovu nevjerojatnu stranicu u povijesti redateljica Petra Biondina Volpe istražuje pričom o Nori, neupečatljivoj kućanici iz malenog sela koja mora naučiti kako postati čvrsta predvodnica lokalnih sufražetkinja. Kada Nora organizira seoski sastanak u kojem poziva ljude da podrže žensko pravo glasa, sumještani počinju ismijavati i maltretirati njezinu obitelj. Unatoč snažnom otporu, ona uspijeva okupiti lokalne žene koje kreću u štrajk i napuštaju svoje domove i obitelji.
Glumci koji su zaslužni za ovaj fantastičan film su: Marie Leuenberger (Nora), Maximilian Simonischek (Hans), Rachel Braunschweig (Theresa), Sibylle Brunner (Vroni). Producenti: Reto Schaerli i Lukas Hobi.

FESTIVALI I NAGRADE:

-  Film Club's The Lost Weekend 2017 - Najbolja glumica, Najbolji strani film, Najbolji glumački ansambl

-  Glasgow Film Festival 2018 - Nominacija za Nagradu publike

-  Mill Valley Film Festival 2017 - Nominacija za Nagradu publike

-  Palm Springs International Film Festival 2018 - Nominacija za nagradu FIPRESCI za najbolji film na stranom jeziku

-  San Diego International Film Festival 2017 - Nagrada publike (Best Global Cinema)

-  Satellite Awards 2017 - Nominacija za najbolji međunarodni film.

„Wonder wheel“ - 16.8.2018. (četvrtak) u 21:00 sat

Wonder wheel

Priča o četiri karaktera čiji se životi isprepliću usred šušura i vreve zabavnog parka Coney Island tijekom 1950-ih - Ginny (Kate Winslet), melankolična, emocionalno nestabilna bivša glumica koja sada radi kao konobarica; Humpty (Jim Belushi) njen grubi muž, upravitelj ringišpila; Mickey (Justin Timberlake), zgodan mladi spasitelj koji sanja da postane dramski pisac; i Karolina (Juno Temple), Humptyjeva odsutna kćerka koja se skriva od gangstera u stanu svog oca…

Redatelj: Woody Allen

Uloge: Kate Winslet, Jim Belushi

Zemlja: SAD

Žanr: drama

FESTIVALI I NAGRADE:

-  International Nastro, Hollywood Actress Avard

„Muzej čudesa“ - 17.8.2018. (petak) u 21:00 sat

Muzej čudesa

Temeljen na istoimenom proslavljenom romanu autora Briana Selznicka, radnja filma „Muzej čudesa“ prati Bena i Rose, dvoje djece iz različitih vremenskih razdoblja koji potajno sanjaju o tome da im životu budu potpuno drugačiji. Ben žudi za ocem kojeg nikada nije upoznao, dok Rose sanjari o tajanstvenoj glumici čiji život prati putem svog vlastitog albuma. Kada Ben otkrije misteriozni trag u vlastitoj kući, a Rose pročita intrigantni naslov u novinama, njih dvoje kreću u potragu za pronalaskom onoga što im fali u životima, a rezultat će biti nešto što nitko od njih niti u najboljim snovima nije očekivao...

Redatelj: Todd Haynes

Uloge: Oakes Fegley, Julianne Moore, Michelle Williams, Millicent Simmonds

Scenarist: Brian Selznick

Producent: Pamela Koffler,, John Sloss, Christine Vachon

Zemlja: SAD

Žanr: avantura

FESTIVALI I NAGRADE:

Internacional Cinephile Society Awards 2017. – Najbolji redatelj

-  Cannes Film Festival 2017. – Nominacija za nagradu Zlatna palma

„Scream for Sarajevo“ - 25.8.2018. (subota) u 21:00 sat

Scream for sarajevo

Godine 1994. Sarajevo je bio pod opsadom. Među svim tim ludilom, dva pripadnika Ujedinjenih naroda: britanski vojni časnik i još jedan Britanac koji je radio za UN-ov vatrogasni odbor - odlučili su uvjeriti globalnu rock zvijezdu Brucea Dickinsona iz Iron Maidena da dođe i održi koncert. Scream for Me Sarajevo donosi upravo tu priču na veliki ekran. Priča o glazbenicima koji su riskirali svoje živote kako bi održali koncert.

Redatelj: Tarik Hodžić

Uloge: Bruce Dickinson, Alen Ajanović, Esad Bratović, Mirza Ćorić

Zemlja: BIH

Žanr: dokumentarni, glazbeni

FESTIVALI I NAGRADE:

-  Najbolji dokumentarni film na CIMM Festivalu

-  Nagrada DOKUarta

„Dječak u oblacima“ - 30.8.2018. (četvrtak) u 21:00 sat

Cloudboy

Niilas je 12-godišnjak koji živi sa svojim ocem i ne sjeća se majke od kada zna za sebe. Kada je došlo ljeto prisiljen je provesti vrijeme s majkom koja živi među Saamima, narodom na ruralnom sjeveru Švedske. Unatoč toploj dobrodošlici, Niilas se povlači u sebe i jedino tko ga uspijeva izvući iz ljušture je njegova polusestra Sunnà. Saami se bave uzgojem sobova, no kada jedan sob nestane Niilas se pridružuje potrazi i postepeno otkriva svoje korijenje u najuzbudljivijem ljetu svojega života. Film je smješten na prostoru švedskog sjevera i u tom očaravajućem krajoliku se bavi istraživanjem odnosa između prirode, životinja i čovjeka te njihovog međusobnog uvažavanja i poštivanja.

Režija / Scenarij: Meikeminne Clinckspoor

Uloge: Daan Roofthooft, Ayla Gáren Audhild P. Nutti, Geert Van Rampelberg

Zemlja: Belgija, Nizozemska, Švedska, Norveška

Žanr: obiteljski

FESTIVALI I NAGRADE:

-  Kristiansand International Children's Film Festival 2017 - Nagrada EFCA

-  TIFF Kids International Film Festival 2017 - Nominacija za najbolji film

„Moja ljubavna priča“ - 31.8.2018. (petak) u 21:00 sat

The big sick

Pakistanski stand-up komičar Kumail Nanjiani i studentica Emily Gardner zaljube se, no zbog porijekla iz različitih kultura suočavaju se s nizom problema. Kada Emily iznenada oboli od misteriozne bolesti Kumail se mora suočiti s njezinim dinamičnim roditeljima, očekivanjima od strane svoje obitelji i vlastitim emocijma.

Redatelj: Michael Showalter

Producent: Emily V. Gordon, Kumail Nanjiani

Uloge: Kumail Nanjiani, Zoe Kazan, Holly Hunter, Ray Romano, Adeel Akhtar, Anupam Kher